Bestellen
Infinityfashion.nl is dé online winkel voor trendy en modieuze artikelen voor de vrouw. De orderverwerking en klantenservice voor deze webwinkel doen wij met veel plezier in eigen beheer. In onze webwinkel kunt u als volgt bestellen:

- Plaats met de knop "plaats in winkelwagentje" de gewenste producten in uw winkelwagentje;
- In het winkelwagentje kunt u het gewenste aantal wijzigen of producten wijzigen. Vergeet niet op "actualiseren" te klikken nadat u het aantal gewijzigd heeft of "verwijderen" heeft aangevinkt.
- Bent u zeker van uw bestelling? Klik dan op "Bestellen";
- Bent u reeds klant, vul dan uw E-mailadres en wachtwoord in, bent u nog geen klant, klik dan op "ik ben nieuw bij Infinity Fashion" en doorloop de procedure die het scherm aangeeft;
- Kies de gewenste verzend- en betaalmethode, ook kunt u hier kiezen voor een ander bezorgadres;
- In de volgende stap krijgt u een besteloverzicht met de gegevens die u heeft ingevoerd, de betaalmethode en de producten die u gekozen heeft. In dit overzicht kunt u het afleveradres en factuuradres nog aanpassen.
- Bent u akkoord met de gegevens in het besteloverzicht, klik dan op "bestellen".
- Hartelijk dank voor uw bestelling, deze wordt zo snel mogelijk verwerkt.
- Indien gewenst kunt u uw bestelling annuleren. Stuur hiervoor een mailtje naar onze klantenservice. Wij annuleren uw order dan en storten uw geld terug als u al betaald had.


Bestellen vanuit het buitenland
Wanneer u vanuit het buitenland wilt bestellen (buiten Nederland of België) kunt u het volgende doen: Stuur een mail naar administratie@infinityfashion.nl met de gewenste artikelen en het afleveradres. U ontvangt dan van ons een voorstel met verzendkosten voor het land van bestemming. Als u met het voorstel akkoord gaat worden de producten uitgeleverd.

Betalen
Wij bieden de volgende betaalmethoden aan:

iDEAL
Doet u aan internet bankieren? Dan kunt u met iDEAL direct afrekenen na het bestelproces. Dat gebeurt in de vertrouwde en beveiligde omgeving van uw eigen bank. U hoeft geen speciale account aan te maken.

Credit Card
U kunt bij ons eenvoudig en veilig betalen met uw creditcard. Wij accepteren Mastercard en Visa.

PayPal

Gratis online veilig betalen met Kopersbescherming. (voor meer info: www.paypal-nederland.nl)

Overschrijving

Wanneer u voor deze optie kiest krijgt u van ons een mail met ons rekeningnummer en een betalingskenmerk. Met deze gegevens kunt u het bedrag vervolgens op de gewenste manier overschrijven (bv met een overschrijfkaart of internet bankieren). Wanneer de betaling ontvangen is wordt uw bestelling verwerkt.

Rembours
Kiest u er voor de bestelling te laten bezorgen onder rembours, dat kunt u betalen bij aflevering aan de chauffeur, postbode of koerier. U betaalt voor dit betaalgemak € 12,95 verzendkosten, ongeacht de grootte van de bestelling.

Verzenden

Verzendkosten
Voor bestellingen met een totaalbedrag onder de  30,00 brengen wij verzendkosten in rekening. Deze kosten zijn afhankelijk van het gewicht en de afmetingen van de bestelling:

- Gratis verzending: Bij een bestelling ter waarde van  30,00 of meer.

 - Kan door de brievenbus: € 1,75 verzendkosten, afhankelijk van het totaalbedrag van de bestelling.

- Pakketpost: € 5,75 verzendkosten

Tijdens het bestelproces geeft het systeem de in rekening gebrachte verzendkosten automatisch aan!

Extra diensten
Zelf verzenddatum kiezen:
Als alle producten voorradig zijn kunt u zelf een verzenddatum kiezen. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden.

Tijdstip van afleveren opvragen
U kunt nu ook het tijdstip van aflevering voor veel postcodes inzien.

1) Ga naar: https://onlineverzendservice.postnl.nl/ontvangen
2) Bij "Hoe laat kunt u onze pakketchauffeur verwachten" kunt u op basis van uw postcode de planning van de bezorger opvragen voor de komende drie dagen.
Deze tijden zijn nog niet voor alle postcodes ingevuld. Het streven van PostNL is om deze informatie medio 2012 voor alle postcodes compleet te hebben.

Track & trace

Levertijden
Alle artikelen op onze website zijn uit voorraad leverbaar, tenzij anders aangegeven bij het betreffende artikel.

Op voorraad: Bestellingen die op werkdagen voor 14:00 uur geplaatst worden en betaald worden via Ideal of Creditcard worden gegarandeerd dezelfde dag nog verzonden. PostNL zal het pakketje in de regel binnen 24 uur bezorgen, maar in sommige gevallen kan het ook 1 of 2 dagen langer duren.

Niet op voorraad: Wij bestellen het gewenste artikel(en) voor u. Zodra de artikel(en) bij ons binnen is/zijn wordt uw pakketje verzonden. De levertijd staat aangegeven bij het betreffende artikel.
Mocht de levertijd door overmacht of andere redenen met meer dan 5 werkdagen overschreden worden, dan mag u de bestelling annuleren door een mail te sturen naar klantenservice@infinityfashion.nl onder vermelding van het ordernummer.

Bezorging
Wij verzenden met PostNL. Als u niet thuis bent zal de bezorger van PostNL het pakketje de dag erna opnieuw aanbieden. Bent u opnieuw niet thuis, dan krijgt u een briefje waarmee u het pakketje zelf bij het dichtstbijzijnde postkantoor kunt afhalen.

LET OP: PostNL bewaart uw pakketje 2 weken op het postkantoor. Wanneer u het pakketje niet ophaalt binnen deze termijn, dan wordt het pakketje terug gestuurd aan ons. Indien u wenst dat het pakketje opnieuw verzonden wordt, dan brengen wij € 5,50 verzend-/ behandelingskosten in rekening.

Verpakking
Uw producten worden altijd met de uiterste zorg verpakt. Indien nodig worden de pakketjes voorzien van een label "BREEKBAAR". Uw producten worden in een doos verpakt van de juiste afmetingen en de lege ruimte wordt goed opgevuld.

Iets mis met uw bestelling?

Afkoelperiode/ zichttermijn:
Tot 14 dagen na de aanschaf van een van onze producten kunt u de aangeschafte producten zonder opgave van reden retourneren. U heeft 14 dagen zichttermijn.

Let op: Producten worden alleen onbeschadigd terug genomen in de originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk. Nadat wij het product hebben ontvangen, wordt gecontroleerd of deze nog in originele staat/ verpakking verkeert. Wanneer een product niet meer in originele staat/ verpakking verkeert, kunnen wij niet garanderen dat het volledige aankoopbedrag wordt teruggestort. Mogelijk wordt de waardevermindering in mindering gebracht op het terug te storten bedrag.

Mag u het product in gebruik nemen?
Nee, u mag het product niet in gebruik nemen. Want de ondernemer moet het product weer aan iemand anders kunnen verkopen als u het terugstuurt.

Wat mag u wel doen?
U mag hetzelfde doen als wanneer u iets in een winkel koopt. Zo mag u een kledingstuk of laarzen passen om te kunnen beoordelen of de maat goed is. Maar bijvoorbeeld oorbellen indoen mag niet, bijoux artikelen kunt u immers in de verpakking beoordelen.
(bron: Consuwijzer)

Als u gebruik wilt maken van de zichttermijn verzoeken wij u het volgende te doen:

1) Log in op uw account op de website en klik op de betreffende bestelling, u kunt dan een retourbon downloaden en vervolgens uitprinten
2) Stuur het artikel voldoende gefrankeerd retour, met een volledig ingevuld retourformulier.
(Zonder retourformulier accepteren wij geen retouren)
3) Infinityfashion.nl controleert binnen 5 werkdagen na ontvangst of uw artikel(en) en verpakking niet beschadigd zijn.
4) Indien uw retourzending aan bovenstaande criteria voldoet wordt het bedrag teruggestort op uw rekening. Wanneer het bedrag teruggestort wordt op uw rekening gaat het om het bedrag van het artikel en (indien van toepassing) de gemaakte verzendkosten voor het opsturen aan u. De verzendkosten voor het terugsturen worden niet vergoed.

Wanneer een retourzending niet onbeschadigd retour wordt gezonden bestaat de kans dat wij de waardevermindering in mindering brengen op het terug te storten bedrag.

Wettelijk gezien hebben wij 30 dagen de tijd om uw geld terug te storten, doorgaans gebeurt dit echter binnen een tot twee weken.

 

Noot!!!

Voeg info@infinityfashion.nl wel even toe aan uw contacten, anders komen we misschien niet door uw spamfilter. Krijgt u dan nog geen mail van ons, check dan even of het juiste e-mail adres is ingevoerd.